Z pewnością wielokrotnie czytając artykuły zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych spostrzegaliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która ustalony tekst napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym prócz aranżowaniem artykułów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najłatwiej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się oferowaniem szeroko pojętych usług mających na celu promocje i reklamę konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, tworzeniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach bardzo modne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni całkowicie takie same funkcje jak tradycyjna, jednak obszar jej działań zawężony jest wyłącznie do Internetu. Tego rodzaju firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. Obecnie z medium tego korzysta kilkanaście milionów Polaków oraz milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak znaczne grono potencjalnych klientów motywuje sporo firm do zaistnienia w świecie online i podkreślenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i kwalifikacji pracowników takich oczywiście agencji. Ile kosztuje korzystanie z takich usług? Niestety niezwykle ciężko jest odpowiedzieć na takie zapytanie, gdyż ceny są bardzo zróżnicowane i przeważnie ustalane indywidualnie. Jeżeli więc koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy wysłać takie zapytanie do jednej z interesujących nas firm.